Chrysler Grand Voyager 2.8CRD 110kw r.v.2004, automat. Jeho nájezd při koupi v roce 2014 byl 188 000 km s velmi hlučným motorem a novou STK. Ihned po koupi jsme Chrysler upravili H2i systémem. Motor se výrazně ztišil, jeho projev se začal podobat šestiválci právě díky kultivovanosti a silnému zátahu již od nízkých otáček. Automat dřívě řadí vyšší stupeň a jízda je prostě zábavnější. Není to líné auto. Tahle dvoutunová velryba proplouvá provozem lehce. Jen lehké sešlápnutí pedálu a motor reaguje. Jede. Chce jet. Není nutnost ho vytáčet. A bez kouře z výfuku. Možná to zní jako jedna z dalších reklamních pohádek, obzvláště pak dnes, kdy se každý snaží čísla emisí snížit na nejnižší úroveň. Naše výsledky však ukazují skutečnost. Vodík motory čistí a dekarbonizuje. Zlepšuje spalovací proces a snižuje vypouštěné emise. A posunuje zážitek z jízdy na další úrověň. H2i dělá větší radost z jízdy. Vypnete ho a začne Vám chybět ten „drive“. Bez vodíku tam prostě není a rozdíl je jako jízda na kole, nebo elektrokole. Obě Vás dovezou do cíle. S tím druhým bude ale větší zábava.
První měření emisí tak proběhlo až po dvou letech provozu s H2i systémem v roce 2016. Chrysler měl ujeto v době měření 244 775km a po dvou letech provozu najel s H2i 56 770 km. Výsledek kouřivosti na STK DEKRA FM ukázal hodnotu 0,47. 69% pod povoleným limitem, tichý a klidný chod motoru, bez jakýchkoliv oprav od koupě vozu. Nízké Emise – perfektní stav motoru.
Během jednoho roku ujel Chrysler Grand Voyager dalších 19 667 km a my ho podrobili v roce 2017 dalšímu testu, na stejné stanici STK DEKRA FM. Výsledek ukázal hodnotu 0,23. To je 85% pod povoleným limitem. Motor v perfektní kondici, bez výměn vstřiků, oprav nebo čištění EGR ventilu. Bez používání aditiv nebo nějakých čistících úprav před měřením, nebo po celou dobu provozu s H2i. Pouze a jen provoz s H2i a naftou bez biosložek-EuroOil. H2i – to je přínos pro ekologii a vysokou spolehlivost spalovacích motorů
Hodnotu 0,23 nedosahují obvykle ani malé 1,6Tdi vozy s DPF filtrem! Chrysler 2.8 CRD rok 2004 dosáhl této NÍZKÉ hodnoty bez DPF filtru. V tomto roce ještě nebyly tyto vozy ani DPF filtry vybaveny a přesto má tak nízkou hodnotu. H2i čistí a dekarbonizuje motory. TRVALE. Dělá jízdu zábavnější a výrazně šetří přírodu a servisní výdaje motoristů. Máme to ověřeno každým dnem, za každého počasí, každou jízdou již od roku 2008.
KIA Ceed - tento vůz je v provozu přímo majitelem, který H2i systém ve voze provozuje a laskavě nám zaslal výsledky měření z STK. Výsledky jsou staršího data – před instalací H2i a samozřejmě další, již s nainstalovanou jednotkou H2i, kde se také prokázalo snížení hodnot kouřivosti.
H2i jednotkou, se hodnota kouřivosti snížila o 24%, v porovnání s předchozím testem a je o 50% pod limitem výrobce a rozptyl mezi měřeními 0, což svědčí o jeho bezvadném chodu. Jak těžké je emise splnit si můžete přečíst v tomto článku, který pojednává přesně o tomto konkrétním voze.
Výsledky měření na Emisní stanici od našeho zákazníka, který provozuje H2i systém ve voze Suzuki Ignis. Po takřka dvou letech provozu s H2i navštívil emisní stanici v Kojetíně, kde se i sami technici velmi podivovali nad nulovými hodnatami CO a nízkými HC- které jsou mimochodem mnohem nebezpečnější. HC je zkratka pro nespálené uhlovodíky. Obvykle obsahují karcinogenní aromáty, jedovaté aldehydy a také nejedovaté alkany. V motoru vznikají během spalovacího procesu, protože není zajištěn dostatečný přísun kyslíku a nebo je směs příliš chudá a obsah válce zcela neprohoří. Na slunečním světle reagují HC s oxidy dusíku. Díky tomu vytvářejí látky dráždící sliznici. V teplých měsících mají tyto látky vliv pro vznik jedovatého přízemního ozónu. Jak sami vidíte, H2i již dnes pomáhá jedovaté škodliviny snižovat. H2i pomáhá snižovat tyto jedovaté plyny. Každou jízdou s H2i, zanechává Vaše vozidlo výrazně nižší škodliviny ve vzduchu.
Problém se splněním emisních limitů je dnes nejen u starších vozů častý. H2i systém prokazatelně škodliviny snižuje a pomůže Vám udržet Vaše vozidlo v perfektní kondici. H2i snižuje Vaše náklady na servis a drahé opravy, výměny, repase. (EGRy, DPF, Vstřiky atd) H2i slouží jako prevence drahých oprav a velmi nízké emisní hodnoty poukazují na fakt, že je motor ve výborné kondici. V opačném případě by nemohl nikdy dosahovat takto nízkých čísel emisních testů.